top of page
  • Фото автораАлёна Резуненко

Машини-помічники в нашій оселі(27.03.23)

- Що необхідно, щоб ваша оселя завжди була охайною, затишною?

- Хто у вашій сім’ї піклується про охайність в оселі?

- Чи можете ви назвати себе помічником маминим?

- Давайте поговоримо про речі без яких важко обійтися в сучасному світі:

Нам показує вікно

Спорт, новини і кіно

(Телевізор)



Товстопуза біла пані

Крутить одяг в барабані

(Пральна машина)



Якщо душно буде влітку –

У кімнаті зробить вітер.

(Вентилятор)



От загадка, то загадка:

Де поїду – стане гладко.

Тільки пальцем не торкай:

Обпечешся, так і знай!

(Праска)



В нас на кухні – білий кіт.

Він прив’язаний за дріт.

День і нічку муркотить,

В животі мороз сидить.

(Холодильник)



Дидактична гра «Знайди і назви»

Розгляньте зображення та запропонуйте дитині знайти побутові прилади та назвати, для чого вони потрібні.



Дидактична гра «Чим і що я роблю»


Подумайте і скажіть — що ж можна робити за допомогою побутової техніки.


Пилососом я… Збираю пил.

Праскою я… Прасую речі.

Пральною машиною я… Перу речі.

Електричним чайником я… Нагріваю воду.

По телевізору я… Дивлюся мультфільми.

У холодильнику я… Зберігаю продукти.

За допомогою годинника я… Дізнаюсь час.

На плиті я… Готую їжу.

Телефоном я… Розмовляю


Розгляньте зображення і за допомогою підказок поясніть, що для чого може знадобитись в побуті.



Погляньте відео:



- Які правила поведінки з електроприладами ви запам’ятали?

5 переглядів0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page