top of page
  • Фото автораАлёна Резуненко

Рекомендовані активності на день(17.04.23)

Піший перехід до перехрестя.

Закріпіть знання дитини про правила поведінки на дорозі, у транспорті.

Зверніть увагу на рух транспорту на перехресті.

- Для чого потрібен світлофор?

- Що означають кольори «очей» світлофора?



Гра «Закінчи речення»

— Підморгне зеленим оком — ми… (йдемо).

— Підморгне червоним оком — ми… (стоїмо).

— Якщо жовтим він моргає —… (підождіть), в небезпеку не спішіть!


Як переходиш вулицю —

На розі зупинись:

І дуже уважно

На мене подивись.

Я шлях вкажу надійний,

Де небезпек нема.

Трикольорове око

Я маю недарма.

Дивлюсь червоним оком —

Велю спинитись я.

Одне мені потрібно —

Це витримка твоя.

- Як необхідно переходити вулицю?

- На що звертати увагу?

- На який сигнал світлофора можна переходити дорогу?

- Для чого слід знати правила дорожнього руху?

- Де можна кататися на велосипеді?


Трудова діяльність: запропонуйте дитині разом із вами розсортувати сміття для переробки.


Рухлива гра «Лови, кидай, падати не давай»

Удосконалюйте вміння дитини кидати та ловити м’яч, виховуйте увагу і спостережливість.


В якості самостійної ігрової діяльності дитини можна використати пазли.




4 перегляди0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page