top of page
  • Фото автораАлёна Резуненко

Хоч дитина я мала - але маю я права(03.04.23)

Бесіда «Квітка моїх прав»



Погляньте на зображення та розберіть із дитиною значення її прав.

- Що таке права?(Право – це закон, який ніхто не повинен порушувати)

- Чи знаєш ти, як називається документ, в якому прописані права дитини? (Конвенція про права дітей)

Відгадай загадку, в ній зашифроване те, на що ти маєш право:

Як маленьке немовля

У світ двері відчиня,

То дарують йому слово –

Слово це – його…(ім’я)


- Чи в кожної людини є власне ім’я?

- А для чого воно потрібне людині?

Дидактична гра «Назви більше»

По черзі із дитиною називайте імена, які ви знаєте. Повторюватись не можна. Переможе той, хто назве останнє ім’я.


Наголосіть на тому, що кожна людина обов’язково має право на власне ім’я і громадянство.

Запитайте в дитини, яке в неї громадянство. За необхідності поясніть – що вона народилася в Україні та має українське громадянство.



Запитайте в дитини, хто для неї найрідніший?

Хто піклується про дітей в сім’ї?

Чи може дитина жити сама? Чому?



Чи знаєте ви, що таке обов’язки?



Поясніть дитині, що обов’язком дорослого є оберігання дитини, піклування про те, щоб виконувались її права. Запитайте, чи є в дитини обов’язки? Поміркуйте над цим.

Сфотографуйте виконання дитячих обов’язків та поділіться з нами на фото-дошці!



Гра «Відгадай, яке право зашифроване»

Покажіть дитині зображення та запропонуйте розгадати, які права зашифровані.






Дитяча лікарня – право на медичну допомогу.

Іграшковий посуд – право на повноцінне харчування

Шкільне приладдя – право на освіту

Книжки – право на отримання інформації.


7 переглядів0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page