top of page
  • Фото автораАлёна Резуненко

Як хліб до столу попав(26.09.23)

Як пахне хліб теплом,

Любов’ю трударів,

І радістю земною,

І сонцем, що всміхалось весною,

І щастям наших неповторних діб –

Духмяно пахне хліб!


Як ти вважаєш, як цей хліб потрапив до нас до столу?

Послухай казку про хліб.

Біжить вовк. Побачив чоловіка та й каже:

- Я тебе з’їм.

- Не їж мене, - відповідає чоловік, - я почастую тебе хлібом.

Вовк з’їв та каже:

- Ну й смачний! Де ж ти його взяв?

- Де взяв? Землю виорав.



- І все?

- Ні, потім посіяв жито.


- І вже маєш хліб?

- Ні, почекав поки жито зійшло, виросло, поспіло. Потім я його вижав, змолотив, намолов борошна, замісив тісто і аж тоді напік буханців.



- Що смачний, то смачний. – Сказав вовк. – Та скільки ж біля нього походити треба!

- Твоя правда, - відповів чоловік. – Клопоту багато. Але без труда нема плода.





- Чи сподобався вовкові хліб?

Як ти про це здогадався?

Що довідався вовк про вирощування хліба?



Продовжте розповідь:

А скільки ж людей докладає праці до цієї важливої справи! Змайструвати спеціальні машини та пристрої до них: борони, сіялки, віялки, трактори, комбайни, вантажівки; підготувати елеватори для просушування зерна; побудувати приміщення для збереження цього зерна, пекарні, крамниці, тощо. Багато людей і техніки потрібно, щоб той буханець дійшов до нас.

Тож як на твою думку потрібно ставитись до хліба?


Дидактична гра «склади ланцюжок.»

Розглянь зображення та склади їх у вірному порядку.





Як ти розумієш прислів’я «Хочеш їсти калачі – не лежи на печі»?

2 перегляди0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page