top of page
  • Фото автораАлёна Резуненко

Іграшки в куточку(01.09.23)





Рекомендації на день:

Спостереження за погодою вранці.

Зверніть увагу на прихід осені, розвивайте вміння визначати стан погоди, розвивайте спостережливість.

- Яка пора року настала?

- Як ми можемо описати небо?

- Як одягнені люди і чому?

- Чому школярі йдуть із букетами квітів?


Дидактична гра «Так буває чи ні»

Називайте дитині небилиці про пори року, а завдання дитини сказати, чи буває таке насправді?

- Восени листя дерев зеленіє.

- Повітря восени стає прохолоднішим.

- На прикінці осені листя з дерев опало.

- Погода стає більш похмурою.

- На вулиці тане сніг та течуть струмочки на початку осені.


Дидактична вправа «Де я живу»

Закріпіть із дитиною уявлення про рідне місто у якому вона живе.

Згадайте із дитиною знання домашньої адреси номеру телефону. Розвивайте увагу пам'ять.


Фізичні вправи на свіжому повітрі:

Прокочування м’яча по землі обома руками.


Трудова діяльність: запропонуйте зібрати іграшки після гри на майданчику.


Творча гра «Ми маленькі українці!»

Запропонуйте дитині доповнити названі вами речення:

- Наша Україна - … держава

- Столиця України - …

- Наш державний прапор …

- Герб нашої держави …


Самостійна діяльність дітей:

Запропонуйте розглянути зображення народних іграшок та намалювати ті що сподобались.



Читання та вивчення вірша О.Довгого «Батьківщина»

Моя рідна Батьківщина

Має назву Україна.

В мене й нація своя –

Українець в мами я.

В мене є й рідна мова

Де вкраїнське кожне слово.


3 перегляди0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page